BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 7, 2011

mimpi ular kot ;((

saye pernah bermimpi..saye sedang berjalan-jalan di tepi semak..dan tetibe ade seekor ular yang ntah dr mane munculnye (biaselaaa mimpi kekadang tak logik..ye tak? heee ;p ) meluru ke arah saye.. saye panik..OMG nak watpe ni..dan seperti biase (mimpi yg tak logik) tetibe ade sebatang kayu besbol di depan saye.. perghhh cam tetaw je.. saye pun pukul ular tu sampai mampos..

dan saye terjaga..

saye : amy..aku mimpi ular aa..
amy(roomate saye) : ular tu watpe...
saye : die nak patok kot..tapi sebelum die patuk aku pukul die sampai mampussss..
amy : org kate kalau mimpi ular patuk kite maksudnye ade org nak masuk
meminang...
saye : laaa...ular tu tak sempat lagi nak patuk aku dah pukul smpai mampus..ape
maksudnye tu ??
amy : hahahahahahaha
saye : wawawawawawa rugi..rugiii


hinggalah beberapa bulan kemudian saye menonton rancangan WHI dimana seorang ustaz di temuramah..ustaz tu kate kalau mimpi ular patuk kite ade kaitannye dengan santau..eh santau ke saka.. ape-ape je laaa...

saat itu saye merasakan seperti baru saje mengalahkan seekor raksasa (ehh seekor ke seorang??) yang beso...hahahaha kecian ular di dalam mimpi itu..

maka jika anda bermimpi ular jgn teragak2 untuk membunuhnye..dlm mimpi je pown~ ;))

buntu



saye buntu
saye tak tahu
tak tahu nak tulis ape..
hee

-end-




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...