BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 20, 2013

JANGAN!!



jangan jadi seperti anjing yang menyalak..                 

assalamualaikum

ade dengar bunyi anjing menyalak tak?hehe  aku dpat comment kat blog aku ni.. tapi sorry la nak published.. komen tak membina.. u can do better than that la honey (sila terasa).. haha
aku tak goyah pon

ade la entry psal hidup ak.. agaknye ada org jeles ke.. ke dia bekas kekasih mrX ke.. Wallahualam
siap cakap mrX tu buaya.. helloo.. stakat cakap die buaya watpe..sile tunjukkan bukti
aku kenal die sape.. better than u knows him.. so sikit tak goyah
tak payah nak dengki sangat.. kalau takde jodoh tak ke mana..
tegur biar berhemah.. bukan camtu.. 
tapi aku tak amik hati pon.. ak ni sape je..die pon sape je..takde sape.. so ko nak menyalak silekan..
mesti die sakit ati..sbab 2 bulan baru aku respon.. haha

ak tak paham la.. ade org dah kawen tapi masalah kawen nak mengadu dkat bekas pakwe.. eh heloo.. dahla  berdosa buka aib suami ko..buka crita rumah tangga.. lagi dasyat ko ngadu kat bekas pakwe.. ehehe
lucu hokei
sile google sendiri cari hukum buka aib ko sendiri.. atau nak lagi afdal tanya ulama..
malu la wei.. kalau kotla ko tak malu, silelah jaga air muka suami..

jangan busuk hati sangat.. kejayaan org buat ko cebik muka. kebahagiaan org buat ko sakit mata. kekayaan org buat ko sakit jiwa.. eh heloo.. smpai bila pon ko tak bahagia tau kalau sikap masih camni..
bukala hati terima org lain seadanya.. tu rezeki dia.. terima dengan ikhlas. jangan dengki.
rezeki kita akan tiba gak nanti..

"orang yang bahagia ialah orang yang gembira melihat kebahagiaan orang lain"

ak pon kadang2 jeles tgok org bahagia..tapi takdela aku sakit hati tgok org tu.. malah ak gembira sebab tgok dia dh capai kebahagiaan ngan cara dia sendiri. macam mana kita cemburu tau sakit hati pon tgok org yang kite penah kenal tau sayang , cubelah ubah perasaan sakit hati tu kepada redha. Satu hari nanti kita pasti bahagia cam org tu jg.. kann?




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...