BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 26, 2009

aku geram!!!! #$%#$&~

mangkuk jamban!!!!
geramnye aku...kalau ye pun ko nak tuka bilik ko pindah je la sorang2..
takyah libatkan ktorang sume...ni pepandai je antar surat gi pgetua kate aku nak satu blik ngan ko n yg due lg tu dlm blik yang lain...geramnye aku!!!!!!dah tu gune email aku plak..wei ingat aku bodoh ke!!!!!!!!!
(memang agak bodoh ah sebab aku share password email aku ngan ko..suwei!!)
ape kene la ngan ko ni...keje bodoh la wei nak tuka2 blik ni padahal kite dah kenal 1tahun..dah kenal luar dalam...bengap!!aku takde mase nak luangkan setahun lagi untuk trime roomate baru yg aku blum kenal luar dalam!!i wonder where da hell did u put ur brain in?#$&*%$#!!!

ko memang cari pasal ngan aku...dahla gune email aku..sib baik aku jumpe email tu kat folder deleted..kalau aku tak cek kat situ smpai mati pun aku tau!!!...bodoh ah!!!bodoh 100x!!!stupid!!!!!!!!

aku benci!!!!!!after wat u've done jgn tanye kalau pasni aku brubah 101%


2 comments:

eyla said...

lek ko chombi...npa juga 2 kwn ko 2..adeiiii..maw tukar p bilik mna???
bhaa..tukar password 2..hehe

blueberry said...

ya eira sda aku tukar...haha..eira rindunya sma ko!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...