BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 26, 2009

sengal!!~

salam...


aku nak masukkan video hoki uum vs usm..tapi beso gile file tu..tak jadi ah..keke...ape2 pun try tgok kat youtube ye...
http://www.youtube.com/watch?v=JL_A5TQe_c0
eh jap2..uum vs usm ke utm ye..?aku pun x sure...tp rasenye usm kot...
cube dengo name sape yg pling famous asyik kne sebut je..kehkehkeh
aku tension sgt ngan game ni..team ni menang... tak kalah!!tapi kite menang suara je!!..bising!kecoh!

sem dpan aku taknak main belah kanan lg..aku prefer main belah kiri yg aman..lagi damai..aku tak suke di pressure..camla hebat sgt nak marah2 org!~cess!!...selamat tinggal sayap kanan
aku mgaku ah... i made a lots of mistake..n aku akan brusaha ntuk perbaiki diri aku..aja2 fighting!~
yg aku geram sgt bleh plak cakap ktorang sja buat alasan sesat kat kuala kedah mase nak tgok game utm vs usm tu...takpe la..tuhan maha adil..Allah s.w.t sentiasa di pihak yang benar...kan??

p.s - sorry!~hatiku bukannye hati batu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...