BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 14, 2012

motivation

assalamualaikum

aku kan keje kat pusat tuisyen pon ase tension.. apesal budak2 zaman skarang ni punye la nakal.. tak denga cakap.. kite marah die lek je.. apekah?? aku dlu kalau cikgu marah rase nak nanges.. pastu balik rumah pon senyap je.. sebab takut kang bile bagitau cikgu marah tetibe ade suara bak halilintar "padan muke ko!" tak pun ade tangan ghaib tibe2 memulas tinge .. haha so baik diamkan aje.. macamla kite kat skolah tu semuanye OK.. tapi budak skarang ni kalau kite jentik, die balik ngadu kat mak,, cikgunye plak yang di marah.. wahhh hebaq mu.. 

aku nak menjana semangat ni..spaya aku makin semangat nk ajo bebudak ni bg pandai.. ade yang mengeja pun tak reti lagi.. camne ni.. 
kalaupun die tak pandai atau slow tapi die nak blaja takpe,,,aku suke.. jgn die sibok nganggu kelas dah la.. sampaikan tadi big boss masuk kelas aku suh aku marah dorang kalau dorang bsing.. wahh tension aku.. rase nak give up.. iskkkkk sedih.. 



mudah-mudahan things will get better days by days... 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...