BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 17, 2012

Misteri UUM #PART III

Assalamualaikum

aku baru pasan.. aku sebenanye nak sambung lagi cite sal misteri uum ni.. ye la entri sbelom ni takde la misteri sgt.. hehehe skang aku cite sal yang agak kick skit aa.. sape yg dok kolej bank muamalat 2009/2010 tau la sal story ni.. ade sorg dak pompuan yg dok histeria smpai baring2 atas parking lot blok ap3 blakang tu.. malam tu sbelom die dok tebaring2 tu aku ngah cuci baju dlm toilet.. aku taktau la knape aku slalu ade instinct pelik2 lau ade bende nak jadi.. aku masuk tandasje dh ase seram sejuk hokei.. so aku patah balik bilik amik mp4 aku.. so smbil cuci baju smbil aku dgar lagu.. tapi boleh tak tengah2 cuci aku rase badan aku sbelah kanan kejap2 panas.. pastu sejuk..jap panas.. jap sejuk.. hati pun dah rase nak teloncat keluar.. wahh ayat soo winnci gitu.. hahaha tapi siyes la.. aku mmg dh ase lain.. jantung ni dup dup dup dup.. aku patah lagi g blik panggil rumet aku amy teman aku cuci baju.. baru la ase lega skit.. abeh je aku jemo kain ape sume aku pon masuk blik.. pastu rumet aku yang dak pyshco tu masuk blik..die cakap ade budak pelik kat parking bwh.. nangis2.. pastu kawan die dok men tarik2 lak kat die.. G kate die cam kne rasuk.. kami time tu mmg dah ade krisis ngan G ni.. so aku ngan amy pon cam hmmm..hmmm ooo..ok.. camtu je la.. pastu aku tetibe teruje nk tgok.. aku ajak la amy g tgok..tgok dr koridor je pon.. amy memule taknak..aku pakse gak..aku kate kite tgok dr jauh.. pastu kami p laa.. mase tu dah ade ustaz bekopiah ngan beberape lg org2 yang tak dikenali la dok kat parking tu.. budak tu lak dok tbaring2 atas jalan.. pastu aku dok gelak2 cam lucu tgok die baring guling2 tas jalan.. tapi boleh tak time tu jugak ustaz tu g hamparkan sejadah atas badan budak tu & budak tu trus teriak punye nyaring... aku punye tekejut smapai aku pon teriak gak smbil belari masuk blik.. hahaha imagine la aku teriak n dlm mase yang same mencicit lari masuk blik yg bleh tahan jauh gak dr koridor tu.. hahaha yg lagi lawak ghupenye rumet aku ni tak pkai spek mate.. so dia taktau ape jd.. tp die pon lari blakang aku smbil tanye 'weiii ape jadi..ape jadi".. hahaha ngekngok tul laa... oooo tak smpai situ je.. tak padan ngan penakut..aku g plak blik kawan aku yg tingkap die ngadap parking lot tu.. dok ngintai skali ngan depa.. ghupenye budak tu dh lari ye g tgh jalan lak.. lame gak laa baru die ok.. pastu die kne bwa g satu blik paras bwh.. aku ngan amy ngan G tgok dr koridor atas time die kne bwa g blik tu.. bile die lalu bebetul je atas kpale kitorg yg tgh mngintai dr atas tu boleh tak die tutup mate tapi tgh senyum... pungkok betul.. meremang je bulu roma aku.. dah abeh smpai situ.. tapi malam tu aku langsung tak dpt tido.. macam2 aku dga.. aku dga org menjerit.. aku dga sore org laki marah2.. aku dga org ngah nangis.. ishhh sib baik si G pun species burung antu.. takde la aku takut ngat.. tapi lpastu byk lagi la dak yg kne cume kali ni lebih senyap skit.. die tak jerit2.. tapi2 lalu je kat tangge ade org tgh usung dak pompuan ngah pengsan ngan muke pelik2.. ishhh malang betul nasib lalu kat tangge time tu.. ghupenye mostly yg kne tu dak-dak silat..

ade satu lagi kejadian yg aku bebetul tekene.. ade satu ari tu aku dminta tuk hantarkan 'kawan' aku ngan member2 die g airport.. dorg nak bcuti g sabah... die suh aku datang kolej die (kolej MAS) jam 5 pagi.. 5 pagi tu still awal kat kedah.. kalau kt sabah aku brani ag.. ni kat smnjung.. blom subuh lg... maksudnye aku kne bangun jam 4lebih tuk mandi ape sume.. aku pon wat-wat brani g mandi wlpun sometimes trase cam ade menjenguk dr atas.. pastu dh siap mandi die tanye dh gerak belom.. aku kate tggu jap ..nk breakfast la bagai.. padahal aku takut hokei!!!! pastu aku bace ayat kursi ape sume aku pon bukak pintu, g koridor tgok parking lot ade tige ekor anjing tgh menyalak riang bebetul blakang keta aku.. hoh!!! sudahhhh.... aku balik blik..macam biase.. amy jd mangse.. aku soh die teman aku g kete.. kami g kete halau anjing ape sume.. aku start enjin pastu tgu amy dah nek atas aku pon gerak meninggalkan kolej bank muamalat... cube bayangkan dari kolej bm nak ke kolej mas.. JAUH!!!! lagi jauh kalau ko drive sesorang pagi2 bute camtu.. aku lalu cafe muamalat ade lagi beberape makhluk Allah yang masih dok betenet.. lega la skit..smbil drive smbil pk..nak lalu dkg 5 ke lalu masjid.. walapun kalau lalu masjid tu aku akan lalu banyak dpp lain yg boleh menyedapkan ati aku tapi aku tak sanggup nak lalu flyover kat masjid yg angker tu.. so aku decided lalu dkg 5.. bile lalu je dpan bustop besebelahan ngan klinik ( aku slalu tcium smada bau bangkai atau bau bunge lau lalu situ time senja) ade seorang lelaki tgh berbasikal bertentangan dgn aku.. dlm otak aku " apesal naik basikal malam2.. dah tu ikut laluan bertentangan.. kan bahaya" tapi bile dah dekat aku prasan yg naik basikal tu org tua n basikal die pesyen basikal zaman2 jepun dlu.. kaki aku menggeletar due2 hokeiiii... begegarrrrr... aku tak pandang dah cermin.. kang naya plak bile tetengok org tu dh hilang.. aku pandang depan je smbil kelam kabut cari hp nk kol 'kwn' aku ni... tapi boleh tak die langsung tak angkat!!!!!!!!!!!! mangkuk tingkat jamban!! punye la aku panas.. muke aku dh panas dh.. badan dh gegor2.. aku tak pandang langsung cermin..lalu dpat bgunan canselor lagi laa.. mak aihhh gelap hokei.. aku try gak kol byk kali.. last2 aku kol kwn die..kwn die angkat.. aku sje tanye tu tanye ni... last2 dh smpai kolej mas.. boleh tak time tu die bru nk mandi.. aku dh smpai kt parking lot tu die baru nk mandi.. time tu dh jam 5.. aku nk kua g beli milo dr mesin air tu tp aku takut.. so aku just dok dlm kete psang radio tutup muke gule bantal.. dah nak jam 6 baru die trun.. die blikan aku milo ape sume.. punye la aku bengang.. tapi smpai skarang aku tertanye sapekah lelaki tua yang naik basikal pagi2 bute tu.. aku tak smpat nk perati die pkai baju ape sume tu.. yg aku pasan muke die dh tue n die pandang depan.. die tak pandang aku.. huhu 

tapi nasib baik yg naik basikal tu org tue lelaki..kalau org tue pompuan rambut panjang pastu pkai kebaya merah.. *PENGSAN*


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...