BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 23, 2012

senggugut dan putrajaya


assalamualaikum uolss

hari ni aye adalah mood swing..
haktuihhh aye konon..hahaha

aku senggugut ari ni..uolls kate period pain gitu..
eh tak mcam senggugut je kan.. cam hepi je..

haa thats y laa aku nye tajuk entry iolls senggugut..putrajaya tu pesal lak? lek aa.. satu2 k..


meh aku kongsikan petua tuk senggugut...
kalau aku senggugut ape aku wat... 
aku akannnn.....


masuk dalam selimut... slow kn kipas.. tutup sgale punce ksejukan.. 
aku akan pastikan badan aku akan ase suam2 dlm selimut.. heaven ;)

oh sebelum masuk selimut aku capai dlu roti gardenia..
untuk ape roti gardenia?
ak tbaca petua senggugut ni dr majalah remaja.. roti boleh kurangkan senggugut..
so bile aku senggugut ak akan makan roti ni.. aku kunyah kosong je.. sambil baring plak tu.. tak senonoh sungguh.. hoi!!
aku kunyah2 kunyah2 kunyah2 sampai aku tetido.. boleh?? ishh teghok noo..
sib baik mak + bakal mak tak reti blogging noo.. wakakakaka eh ketawa sopan skit  hihihi
pas kunyah2 n tetido bile bangun senggugut suda hilang..
alhamdulillah..
selalunye camni la rutin ak bile senggugut.. 
haa cube la.. cube.. ;)


ni kejadian petang semalam aa.. pastu bile bangun je trus msg kengkawan ajak g pasar malam..
bangun2 teringat kuih tako pavret i... malangnye smalam macik tu ketinggalan bas tak beniaga.. isk ;(

pastu tetibe ade org tu msg suh siap2 nak g jalan2..
aku kbetulan kn g pasar.. so beli la tau fu fa, bubur ayam n beef on stick ke apekajadah namanye.. 

ingatkan boleh la nak makan2 dlm kete bile die amik kat hostel..ghupenye ak kne drive g sg merab jumpe die kat situ.. cess memerap je wap gunung merapi..
dahla tu..sos beef tu tumpah kat kusi blakang.. humm..

kitorg makan2 jap kat kedai makan ikmas ke ape namenye.. eh mmg fail betul kalau name pelik2 ni..
pas makan g putrajaya.. lepak2 amik angin..
syok wei tgok ade family naik basikal ramai2 pusing area masjid n jambatan tu.. jeles seyh..
nak ekot.. ;(

pastu borak2.. cite2 masalah.. planning bukan2.. gelak2..
tangkap gambo.. pastu beboleh memory hp dh full.. 8gb full dgnnnnn gamba je..hoi!!
pastu amik gambo gune hp die.. tp bile dh balik masing2 naik kete sndri n balik ke sarang masing2 (eh tebuan ke apekah ni?) pastu baru aku teringat.. oh daim (coklat daim ye.. think +..haha) gambo dlm hp die.. cess.. comel2 plak tu.. haktuiii  ak suru die whatsapp gambo tu smpai skarang tak dpt.. mmg takkan dpt la tu.. nyampah iolls..

dah la.. i is geram.. ade satu gamba je smpat snap gune hp.. gamba dr tab hodoh.. bukan ak yg hodoh.. camera tu.. hahaha



baju yg same ak pkai g pasar malam.. just tuka slipper ngan heels je.. mak suke.. senang ..takyah nak siap2 bagai.. pastu kebetulan plak matching ngan die pkai tshirt silver.. nak tgok??

jom..



























hakhakhak tuii..harusla feeling istanbul aku datang.. hai awak..
hahahahaha


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...