BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23, 2011

psycho = hacker

aku bengang je last week.. ntah hape hangin tetibe facebook aku kne hacked hokeii ...aku nak login je tetibe ade email norlianagurl@yahoo.com dah autosave kat fb aku.. pastu aku padam la email tu smbil memikirkan sape norliana ni..die gune laptop aku ke login fb die..so aku abaikan je la..skali tu aku login gune email aku tak dpat.. padahal email yg fb aku ngan pssword aku tu..die tulis email aku tu incorrect ..takde account yg register gune email tu...aku bengang dah..pastu aku pkir 'eh takkan kne hack kot..' so aku cube masukkan email si norliana tu pastu aku hentam la password ntah pape..skali tu password salah tapi die kuarkan profile aku 'dzaharah mahfodz' ngan email norlianagurl ..aihhh pe kejadah lak fb aku nak kne hack..cam bodoh gile! aku bukan sape2 pon ko nak hack..stakat ko bajet nak hack kot ade gambar bogel aku dlm tu...bongok!dah terang2 aku nye profile pic tu btudung..ape yg ko expect ade dlm fb aku tu.. bengang je aku.. pastu aku try login gune fb pakwe aku.. aku buka la profile aku..skali tu si hacker ni boleh2 wat kat status profile aku 'sape yang hack fb aku ni???' ....aduh..memang pyscho la ko bro..ko yg hack fb aku ko leh wat sesuci lebaran kan.. bodoh piang!psycho bengap! aku mule la nak mencarut2.. pastu aku sound die gune fb pakwe aku la kan.. sbab die mnyamar jd aku g maki2 member aku nye wife..takde kne mengena hokeii aku ngan wife si kawan tu..ishhh tension .. boleh2 aku sound die die leh tanye .. 'si rezza ni dtg dari mane nak marah2 ni..sape rezza ni' aku punye la geram..' nyesal aku tak copy pbualan aku ngan jantan bangang tu... aku ckap kat die..ko bodoh ke bangang..takkan pakwe sendri ko tak kenal...kalau ko dzaharah takkan pakwe sndri ko xtau..bangang!!!dah terang2 in relationship tu ngan rezza.. bongok! dah memang terang lagi besuloh laa member aku tau yg si hacker ni dok myamar jd aku kan..member pun tekantoi trus padam status in relationship aku tu..hahahaha aku puas gile dpat buka kejahilan die.. yg aku geram die g deactivate aku punya fb ..abeh gamba2 kenangan aku dr aku sem 1 kat uum dlu..bengang je aku..eh tapi memang aku nak wat acc baru pon..sbb aku malas nak delete sume kawan yg ntah dr mane muncul aku tak kenal aku men semberono je approve..

yg lagi aku bengang boleh je kalau aku nak tuka email fb aku tu dr norlianabodohbengap tu g email asal aku.. tapi aku request code dr fb smpai la ni tak tiba2..so sape yang lagi bengap..? hacker,fb ke mark zuckerberg... bengang je kawan name die naik eh.. sape sohhh!!


sekian

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...