BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

mansion for my guinea pig..


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

assalamualaikum...

ni ialah update untuk guinea pig saye yg bername MJ dan Prince..
cam kuang ajo lak aku kan namekan guinea ni name anak beranak micheal jackson.. aku takde niat pon tau..
memule MJ tu aku namkena sbab die jantan..jantan kne rock.. bile dpt sekor lg aku cr name seswai ntuk jantan cam besh lak prince kan.. skali tu baru aku terpk.. prince?? ehhh..MJ??? ohh tidak! hehe

abah dah binakan sebuah sangkar tige tingkat ntuk guinea2 jantang itu..
memule abah bsing gak..abah kate kenape beli binatang ni tak mesyuarat dlu..ewahhh kne mesyuarat plak kan..
ye laa..lau nk jejalan susah.. t bulan 6 ,kenduri along kat kedah,, raye nak balik johor pulak.. hmm lame lg..tapi dh pk..sape nk di amanahkan jage binatang ni ye.. hehehe
bising2 abah pun abah layankan gak guinea ni..abah panggil depa cik tupai..
make tiap kali abah jejakkan kaki kt dapo make terdengarlah abah berkata
"cik tupai..ooo cik tupai.. buat ape tu... eh tido??? "
hahahaha.. siyess.. memang gitu..
t kalau abah g bwa makanan die cakap gni
"cik tupai...oh cik tupai... nak langsat???"
hahahaha

aku yg tekejut... "haaa langsat???jgn2..nanti mampos.."
hahaha
pastu aku suh abah watkan sangkar ntuk cik tupai ni haa...
abah siapkan dlm 3hari..tapi sangat cantik, perfect n gempak!!!!

jom kite tengok..

ni lah hasilnye..cantik tak.. thanks abah <3


see... mj kat atas..mj dpt 2 tingkat.. sbab tuan die syg die lebih.. prince tingkat bwh.. prince busyuk.. actually im planning to change prince with the female one...tp ownernye byk songeh..asyik bz je..tensen menunggu ..


ni la prince..cam tikus mondok kan..sib baik bunyi die cam guinea pig..kalau tak mesti engat owner die tipu...hahahatapi bulu die kat bontot agak mencanak naik.. rock gitu..biaselah jantang!


ni mj yang di sayangi.. alo lo manje..ucuk2.. die xnak tido dlm umah tu...
penat abah buat.. isk T_T


eheee... tgok..die masuk gak tido dlm umah..hee sayang mj..


mj baru lpas mandi.. wangi..gune syampoo g&g gitu.. mj ni besh mandikan die.. die x byk songeh ..dok je diam.. siap hairdryer bagai.. mj bediri lagi mintak dikeringkan.. comel..
ase nk bwa tido..tapi nanti die ggt baju nk masuk cage balik..nak pee.. hee

ok cite guinea dh abeh..
ape aktiviti petang td..??

membuat apom polka dot dgn kakak saye..

nak amik gamba process nye lupelak..
cume ade gmba sblum kukus n after kukus je..



b4 kukus..

after kukus... tadaaaa

ni corak lain..aku wat due titik kat kaler.. tu die jd camtu.. comei dok??
ape??aku comei?? PANG!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...