BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 4, 2012

siput sedut ~


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




penah tak makan siput sedot??
tau tak kenape di namekan siput sedot?? sebab kite makan kite trus sedut isi die kan.. kite takkan amik pencungkil gigi, cungkil n makan.. sebab bile kite dh cungkil isi die kua, dikhuatiri takkan selera nk makan lak nanti.. pasal pe??
hahahaha lu pikirla sendiri..

dulu aku ni failed lau bab2 sedut ni.. sedut la smpai nak mampos..tak kua jugak..ase nak nanges.. sebab tgok abah,mak, along makan sgt beselera.. macamkan kite nak mintak dorg sedut pastu luahkan balik bak bg kite makan lak.. haram la kan aku nak wat camtu..yakkkkk hahaha.. so ape aku buat?? aku amik jarum peniti, aku cingkil isi die kua.. dah tu bile bejaye di cungkil kua, aku angkat pastu aku macam ...erkkkkk ni ape ..hijau kelabu?? lembik? panjang? wekkkk xmau laa... x jd makan..

pastu bile next time ade lg lauk siput sedot ni mulelah hengkau tekepit2 tengok org melantak siput sedut smpaikan cengkerang die tu penuh satu bekas.. ok... pastu bile nk cube je makan mulelah along mencube aksi2 mintak terajang bile isi siput tu dibiarkan tergantung di hujung bibir smbil membuai ke kiri kanan.. ok CANCEL!!!

tapiii...bile nafsu mule menggoncang iman.. perghh
takleh tahan.. amik nafas,,tarik slurppppp
berjaye.. tapi apekah peliknye rase..
gumpal2 nasi telan...ok sedap~

make jd lah aku pencinta siput sedot yg setia...
stiap kli tgok siput sedot dlm plastik kt pasar2 tu trus membayangkan mulut siput sedot tu tgh melayangkan flying kiss
smbil berkate "masak lomak cli api pon sodappppppp"

tapi engat nak menyedot pun ade teknik.
.jgn telampau pelahan..dikuatiri yg keluar hanye angin2 kosong...

sedutnye kne ngam2..barulah isi enak nye keluar..
isi wane kelabu-hijau,,,panjang2 PANG!!!!!tampo kan aje.. haha

jgn pulak sedot tlampau kuat... dikhuatiri dengan2 cengkerang tu ko sedut masuk kerongkong..
cam yg jd kat adik

haha..
selamat menjamu siput sedot kelabu-hijau.. skali lagi PANG!!!!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...