BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 26, 2012

selamat menambah usia ;)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


assalamualaikum

entri dah basi pon..bukan aku yg mnambah usia, kak long aku.. aku lame lg..bulan 8.. insyaAllah kalau umur masih panjang ;) ktorang smbut biase2 je..g makan ngan family..since abang2 aku kat perak, so tinggallaa kami berenam je kat sabah.. along ajak makan kat lucy's kitchen.. katenye sedap.. so nak try la.. sedap ke tak?? hmm kite layan dlu gambo..


chicken chop.. gravy tuk cc ni memang failed.. huhu

fish finger ..ape yg nak di expect bile order fish finger.. kekeke

fried chicken.. hmm ok laa

nasi goreng kampung boleh tahan..

chicken boxing pon bolehlaa...

mushroom soup.. mine :) tapi failed gak.. cair gile kot..


abah ngan nasi veges nye.. ;)


haaa tu die..bufday girl.. yg pkai tdung marron.. yg purple tu my mom..
mak jeling2 je along nye lai chee kang tu..haaa


mak dh bosan menunggu ..hehehe


ainul dengan asian pasta ape tah namenye.. cam carbonara je.. huh


namenye black n white.. so aku assume paling tak pon maybe leong foon susu ke kan.. rm4.90 takkan soya + cincau..skali tu betul soya cincau..hampagas betul.. aku dh kurang menjinakkan dri ngan soya..so air berpindah mlik ke along.. silekann ;(


nampak ketot plak aku ye.. aku order mende2 celah gigi je.. chicken boxing n mushroon soup.. sbab perut dh kenyang.. did i mention b4, berat aku dh bkurang 5 kg.. huaaa tp 5 kg tu dr bulan 12 taun lpas laa..hahahaha


ini receipt nye.. yg hebat nye takde gov tax.. atau service tax.. tapi aku ase maybe dh di masukkan dlm price ntuk each dish tu.. cam yg aku kate td.. soya+cincau = rm4.90??
teringat plak makan kat cafe anjung, changloon dlu.. makan lime org baru rm25++ camtu.. tapi of coz la takleh nak banding sgt.. tu utan belantara, ujung peghuk mesia kot..kekeke

harus ade gambo sndri..ok tak inner hitam tu..aku jait sndri k.. ;))
biaselah..sementare tgu anggur yg diusahakan berjaya haruslah ade kerja sampingan..
tukang jahit sendirian berhad.. hahaha

pelik je kale bibir aku..gune lipstick noy la ni..lipstick aku dh hilang.. hmmm ;(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...