BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

saye ialah gadis cowboy ;))


gambar ketika sem 5 di UUm.. ni lah die barisan gadis2 kude uum.. cewahh hahaha poyo je lebih.. tapi besh..pgalaman tu.. skarang pun rindu gile nak naik kude.. engatkan kacang je nak naik kude ni.. ye la tgok dlm movie jam kacang je kan.. skali tu ari ptame naik.. rase nak pitam jap... ye laa..saye orang tak sedo diri.. dah gayat ade hati nak ekot club equestrian..ehh ni ok lagi tau... dlm list yg aku apply siap ade sukan terbang paramotor tu ye..aku apply yg tu??memang tak sedar diri langsung..tapi nk masuk ade syaratnye.. ade berat yg dh di spesifickan je boleh naik.. aku x diterima masuk..so either one la kan.. samade kurang atau lebih..aku konpem mesti sbab berat aku tak cukup kan....hahahahahahahahaha ok balik kpd citer asal.. pengalaman pertama menunggang kude..sbenanye bukan menunggang sgt pon yg first time tu..tapi lebih kpd membebankan sang kude..haha aku naik, n kawan aku cik ana tukang control kude tu..bawalaa ke mane pon.. trun bukit..naik bukit.. (bukit kecik je pon).. memule naik tu aku rasa tgh duduk atas tembok yg tinggi n tembok tu begoyang2.. wahhh nak pitam.. takuttttttt!!!! rase nk nangih jap.. tapi coach kate kalau kite takut kude akan jd lebih naughty you alll.. die akan buat kite semakin takut.. haaa ko kepit la diam2 kat atas tu..controlll... control... jgn bia kude tau kite gayat.. tapi kude tu memang saje je.. die bleh hentak2 kaki die.. memang dasar naughty.. ok pastu step kedue kude tu akan di bawa jalan.. ok!! yg ni lebih gayat.. rase macam duduk atas tilam yg sedang menegak.. sgt2 ngeri.. rase nak peluk je kuat2.. tapi tak boleh.. kene duduk tegak.. pastu kude berlari2 anak.. nak pitam!!!! yg lagi dasyat bile kitorang lalu kawasan rumput die berenti ye makan rumput jap..lupe agaknye ade bebanan berat kat bdan.. kehkehkeh tapi scary ok.. bile cik ana tarik suh jalan die takmau..T_T tapi alhamdulillah..sumenye berlalu tanpa kecederaan.. oh ye..lupe nak habaq kat ampa suma.. fyi,, coach kitorang ialah coach wan mohd hafizam.. penderma hati pertama malaysia yg merupakan penderma bukan dari ahli keluarga penerima hati.. coach ni sgt segak...sgt2.. (dah lame 'abe' tak bace blog kan.. xpe xpe.. hahaha ) ok balik ke cite asal..asyik tebabas je kan i.. sorry.. lpas dah hilang gayat tu make bermulalaa latihan untuk next level.. trot kalau tak silap aku namenye.. smbil kude tu berlari kite kene ikut rentak die (berdiri, n duduk at the same time) ...gayat tak???GAYAT!!!! tapi memule je..lpas dah boleh ikut rentak die pastu besh ok.. aku jd sayang kat kude..slame ni kite di kelilingi kuceng ngan anjing je kan.. takde la takut ngan..eleh kecik je.. skali haaa kude..beso!! ko buli die pijak ko..mane tak sayang.. hahaha tapi siyes.. nampak bile kude tu sakit camne..die happy camne.. mgalir air mate bile coach citer kude die dlu tpakse ditamatkan riwayatnye sbab sakit..yg lg sedih kude tu hulur kpale die mintak di matikan.. (sedih.. dh begenang air mata..)


saye rindu nak naik kude.. ;(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...