BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 31, 2012

belaian jiwa ke lambaian jiwa??


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


tadiaku ngemas2 blik mak..pastu tejumpe sesuatu..
memori daun pisang?
memori cinta monyet?
memori cinta si monyet tgh makan pisang...haa sedap skit bunyi nye.. kekekeke



ni laa menatangnye yg aku jumpe..keychain yg aku bli dr ekspo mane tah.. mase ni tgh 'hangit' becinte monyet..maka ku suruh abg pjual tu tuliskan 'belaian jiwa' di keychain itu..perghh jiwang kot time tu... ketawakan diri sndri..hahahaha

kenape belaian jiwa?? sbab mase tu aku n si 'kisah lpas' ni suke lagu ni.. kalau die kol ,aku suh die nyanyi.. suare die memang boleh tahan.. suare die dgn adunan gitar akustik kat blakang kalau dlu aku dengar aku leh umpamakan seperti melihat show awie di istana budaya.. hahaha kalau skarang.. alahhh stok wat taik tinge cair..boleh??hehe

die adela org ptame yg myedarkan aku bhawa kisah bapa kawen due tu betul2 wujud.. kekonon sblum tu aku engat tu cume drama tv je..skali die citer sal family die.. aku ase cam nk nangeh lak.. pdahal takde la ape2 yg sadis sgt pon.. sbb bapak die still adil ..menurut pdgan aku la..

aku still berkawan dgn dia..tp kekadang aku rase title kawan pon cam tak seswai..setaun pon agaknye skali je betegur sape mlalui fb..time bfday aku, takpon bile bfday ngko..just wish bufday semate2...mungkin itu yg lebih baik.. Allah knows best ;))

sekarang die telah pon berumahtangge..
bile melihat gmbar kawen die takde ape yg perlu di ungkap..cume rase bahagia melihat insan lain bahagia dgn teman hidupnye.. sebab kisah kite dlu tak berakhir dgn dendam, tidak juga benci..
bersyukur n yakin perancangan tuhan itu lebih hebat
happy for him.. semoga Allah merahmati perkahwinan kalian
dan semoga die berjaya mengemudi pelayaran yg penuh berliku
untuk menuntut ganjaran di padang masyar


'seindah...tiada lagi kau ku ingatkan'

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...