BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 24, 2012

banyak citer..

assalamualaikum..


sebenanye byk benda y nak dicoretkan.. tapi tuk memeriahkan blog make haruslah dipisahkan kpd beberapa entri.. entri lain esok je la..malass + sentap.. menunggu hampir sejam dlm tepon last2 hanye menunggu... cakap nye tak jugak.. biaselah org busy.. huhu sian i.. ;(

pagi2 td dh dikejutkan oleh abe.. nak apo abe kol pepagi ni.. cewahh.. lebih kurang cenggitu la aku bpikir dlm ati..padahal dah jam 9 lebih daaa..haha bughok pangai.. jwab je salam trus aku ditembak oleh meriam buluh abe.. ( awat tetibe ari ni panggilan en kekasih dh betukar ke abe?..haha) die tanye buh ape kat wall FB die.. die dh lame tak update FB.. nak online jgnkan aa.. bz memanjang..dah besawang FB mu abe.. bukan stakat besawang.. lelabah kat FB mu dok kendurikan pepatung beso.. huh ape aku mgarut ni..?? balik kpd cite asal.. aku kan baru bgun..otak agak LEMBABBE skit aa.. pastu aku dok pk2 ..ohhh msti psal kekasih yg gelap tu.. aku habaq la yg aku tulis ' meskipun engkau hanya kekasih ku yang gelap..' die tanye awat tulis camtu.. b ni kekasih gelap awak ke? hahaha tu salah paham tu..kekasih ku YANG gelap ye bukan kekasih gelapku.. pastu otak yg baru bangun pon semakin ligat berfungsi.. eh sape yg bgtau..kate dah lame tak online.. haa abe baik bgtau sapo yg dok smpaikan kabo pelesu ni.. kang adik tenyeh2 smpai dak tu jatuh lesu.. die kate kawan die.. haa jate ke tino abe?? apee tine?? cehh

ade awex kol die pepagi bute sbab tekejut aku tulis kt wall die camtu.. aku takdela nk bengang kan ko nk kaco abe pagi2.. tapi agak aa.. aku bukan tulis kekasih gelapku.. aku tulis kekasih ku YANG gelap... mmg betol kan?? PANGGGG!!!! hahahah jgn marah abe.. wlaupon abe gelap dr adik, tapi abe tetap cerah di hati adik.. pangg laju2... hahahaha

okei..abaikan.. small matter..salah paham.. aku saje je nak kaco2 buh ayat tu kt wall die..

dlu aku penah g konsert sofazr kat UPSI..pastu sapetah name guitarist die tu...hmmm aku lupe... die kire 2nd vocalist aa.. die nyanyi lagu kekasih gelapku.. tapi die putaq ayat tu jd camni.. 'meskipun engkau hanya kekasih ku yang gelap' ... beberape jam sblum aku tulis kat wall abe aku de denga lagu tu dlm kete..tu yg terimbas sgale kenangan mase konsert tu.. dan tringat ayat2 tu.. aku dok antara paling depan tu mase tu.. hahaha dasyat.. pdahal aku bukan la kaki konsert ke hape.. bukan muke aku laa nak muncul kat konsert.. tak kose mak.. baik aku buat konsert kat umah.. aku nyanyi smbil goyang tangan ke kiri ke kanan.. pastu dah abeh lagu sndiri mau tepuk laa.. sambil berkate taun depan konpem aku menang juare lagu.. PANG!!! sampai kpale teteleng ke belakang...


oh ye..aku nak share psal mimpi aku smalam..aku mimpi KENTUT.. ye kentut!!bukan la bermimpi menjadi kentut atau dikentutkan.. oh tidak.. yg selalu mengentut tu aku..hahaha boco rahsie kerajaan.. haha ok.. camni mimpi aku tu.. aku ngah belari ngan kakak aku, noy ke shopping complex mane tah.. pastu dah kepenatan camtu kitorang teduduk je kat kaki lime.. tetibe ade mamat angkat banner beso yg tetulis pertunjukan kentut.. tetibe kuar budak kecil agak2 cam 2 taun yg sgt comel smbil berlari2 dan menari dan membuat pertunjukan kentut ye.. buat irama dr kentut.. aku ngan kakak aku macam :O ... ape ni? tak senonoh nye.. show dorg tu ala2 video flashmob kat klia tu..siyes kalau aku engat balik memang lawak..dh abeh show dorg tu pastu mamat yg angkat banner tu tetibe umum pertunjukkan yg ditunggu2.. cewahh aku ngan noy kusyuk ni bulatkan mate nak tgok.. pastu ade dlm seminit lebih gak..tapi takde sape muncul.. tetibe aku denga bunyi irama kentut.. dekat je ngan aku.. ghupenye yg kentut tu kakak aku.. kentut die kuar banyak ngat dlm bunyi irama lagu ye.. die pon tak sangke yg mamat tu dok kate sbenanye die.. aku ketawe bedekah2 smpai aku tjage dr tido sbab aku ketawa...hahahahahahahahahahaha aku nak ketawa agi..sumpah lawak!



sekian.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...