BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

Mandom Beauty review ;)


assalamualaikum..

dah lemau sebenonye post ni.. dr bulan lepas nak bg review psal mandom beauty cleansing express ni..tapi tu la... agaknye kne gune cleansing express tok bersihkan bakteria malas.. hu hu

jom layan gambo dlu..


sumber : mr. google's image


yg hijau tu ntuk oily/combination skin
yg pink aku taktau..

sumber: mr. google's image


penah tak nampak produk ni kt watson n guardian? aku slalu nampak.. tapi taknah pon teringin nak belek.. smpaila aku tsalah beli makeup remover silky girl yg aku sangkekan liquid ghupenye dlm bentuk lotion.. haiyaaa bminyak..belengas je aku ase.. pastu mase kat masjid india ngah ujan.. kami singgah g watson beli payung n aku terpandang produk ni.. memang trus beli la bile tringatkan makeup remover silky yg hampas tu.. skali tu dh balik try..wahhhh besh giler.. macam air je tapi ase betul2 bersih..

knape di namakan cleansing express sbab kalau ko pkai produk ni pastu trus tido pon boleh.. tapi ofcoz aku tak tido trus la kan..muke stok jerawat camni haruslah aku double kan dengan facial cleanser skinz.. baru rase yakin n boleh tido ngan bahagia..cewahhh 8D

ni lpas calitkan kat muke ..
ni baru kesan calitan yg 1st.. sgt2 senonok okei ;)

stakat nak bersihkan mascara, eyeliner sume tu memang sgt berkesan.. cume ade certain mascara yg degil nak mam*** je memang susah skit..tapi oleh krn aku bukan bangse yg nak kuar je kne pkai mascara, maka aku bagi 4 bintang tuk produk ni..

sesape yg kulitnye sensitif cam aku (hati pon sensitipp uuu), maka produk ni sgt seswai.. sbab bebas dr alkohol, minyak, pewangi bla bla bla.. gunelah.. baru tau~ ;)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...