BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 23, 2012

tomeinye die..


assalamualaikum.. ;)

tetengah search image singe CNY td tetibe dapat satu gamba menarik.. tapi bukan singe.. berat maybe berat singe.. wahhh mulut aku.. nak kne coklat ni ;)

wahhh..

sumber : dybiz.com

mak aih..momoknye dak ni.. ko tengok otot tangan yg mengangkat tu..perghh sian dak ni.. tak elok la dak2 kecik dh momok.. mudah dpt pyakit.. sesape yg bijaksana tolonglah buatkan roda bergerak yg cam harsmter nye tuh..tapi tolong,,, saiz beso skit ye.. eh? hamboiii..sesuke je aku..
aku niat baik..nak bg dak ni slim.. sian die..nanti jalan pon payah tau..

aku br tau.. lecturer aku bgtau yg kalau kite nak BF(breastfeeding) anak, kne bg due2 ye..sbelah kiri n kanan.. sbab antara kedua-duanye ni ade dua kandungan.. satu tu fungsinye cam makanan satu lagi cam air... barulah cukup ntuk baby tu..aku ingatkan slame ni ekot suke kite je nak bagi mane2.. cam ari ni nak bg kanan laa...td kan dh bg kiri...wahh no no no..kne bg due2..

lecturer aku ni baru pas bsalin anak kedue..puteh gebu anak die..tahniah puan Faizah.. yg ketige bile plak?ewah.. haha tanye org..ngkooo bile lg..kawen pun tak.. jawapan selamat.. saye dh merancang, tunggu tuhan je nak menentukan.. ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...