BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 26, 2012

telekung warna... PEACH!!!



assalamualaikum..

aku kan takde keje.. i mean bebetul tak keje...still hunting 4 job..ade ke sesape nak offer aku job.. hehehe so bile aku teman mak aku g kamdar n nampak kain kaler plain rm 3 semeter aku pon dok hasut mak aku bli..nak wat telekung.. so aku amik kaler peach, mak aku amik kale putih.. aku ade bace kekonon kalau telekung kaler ni tak bape seswai..tp balik pd niat kite la kan.. warne tu tak menjejaskan ibadah pon.. ;)


haa ni la kalernye.. peachy pink gitu..auww semeter rm3 ..aku beli 4.5 meter ..skali tu tlebih..so aku decide nak double kain dr kpale ke paras dada.. sharian aku dok dlm blik..start jam 3 pm jam 10pm siap..hahaha failed.. lambat gile... tapi puas hati dengan hasilnye.. alhamdulillah..



yg bgantung kat blakang tu kainnye.. abeh je jait smalam trus cuci.. ;)
yerlaa...kite tak tau kot kedai atau gudang kain ni dipijak2 je kan..
sbb tu la rase tak yakin nak pkai trus baju yg dibeli.. apetah lagi yg pakain hok dalam2 tu..
keh keh keh

cewahh..posing gune telekung..taknah dibuat org.. hahaha sile abaikan mule yg bekilat cam cermin.. ;} ni muke baru balik interview.. aku g interview keje kat college.. memule ngat nk jd tutor kt kolej tu..pastu die kate bhagian admin ade kosong.. pastu die tgok aku dr area putatan haa trus die offer handle pusat tuisyen bdekatan ngan umah aku.. wahhh pasni kalau waktu lunch boleh kol mak suh mak naik beskal antar lunch..hahahaha bahagia hidup ngko jah.. pang!!! pastu mak kate ape kate ko g kje nek beskal je..hahahaha serangan balas nampak.. hahaha
x confirm ag pon dpt ke tak... die kate ape2 die kol next week..

papepon semoge Allah swt mudahkan urusan kerja ni..amin ;)


p/s : azam nak blaja menjahit dah hampir tercapai.. ;)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...