BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 30, 2012

bile budak2 memujuk..






assalamualaikum...

tengok laa ape aku dpt .. berkat aku mengamuk ptg td... ni anak buah aku, ainul bagi.. petang td die ketuk pintu nak mandi..sbelum die masuk blik air aku dh bagi warning..'jangan basahkan dinding2 bilik air!!!' die masuk pastu bape minit pastu die buka pintu.. 'mak dek,,, dinding dah basah'... pastu die tup balik pintu...

ok sabaaa...sabaaa.. die abeh je mandi die kua pastu die lari trun bwh...aku relax ag tegolek2 atas katil..skali tu aku tgerak nak g tengok.. perghhhh abeh basah.. dr dinding kiri, kanan, atas..singki, mirror... sotong kering yg bjemur dh jd sotong lembap.. ok.. aku trun tangge dgan sound effect ala2 bunyi hulk hogan trun tangge.. nampak hanger kat tangge.. oh yeah! capai hanger masuk blik nampak budak tu tegolek2 atas katil.. zap!!zap!!zap!!zap!! haa amik ko.. dh selesai hukuman aku naik balik atas..baring2..solat... sejuk skit ati..

pastu dh lame camtu die naik atas...die bg aku origami pic kt atas tu... 'nah makdek.. mak dek nak bunge lotus kan??ni ainul dh buat..dh lame buat..amik laa '... hahahahaha.. bodek nampak... see..budak2 pon pndai memujuk.. tapi tgoklaa..esok2 die buat lg.. cesss




gadis blue

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...